divendres, 23 de desembre del 2005

Tràiler Tomato Ninja (1994)

Ho tenia clar. La tercera part de Tomato Assassin creixa dins meu i no era com els anteriors capítols. Una nit que no podia dormir, vaig dirigir-me al meu ordinador d'aleshores i vaig començar a dibuixar les imatges que m'havien vingut a la ment. En Tomato m'atormentava i volia tornar.

Així que vaig possar fil a l'agulla. L'animació havia de ser més treballada, degut a que era el començament d'un fil argumental més definit. Com em treuria més temps, volia que tothom conegués el nou projecte i fer un tràiler crec que va ser la millor idea.


Cada imatge era reflectada amb els mitjans que tenia. L'essència estava allà. El tràiler era fosc i ningú sabia el que estava veient fins que l'última escena feia la seva aparició (bé, al dia següent vaig haver de rectificar-la perquè enlloc de Tomato Assassin vaig escriure Potato Assassin!).

To be continued!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Visca en Tomatooooo!!!

- Eric

Anònim ha dit...

Brutal

Anònim ha dit...

Ja pots dir que en tomato ha sigut vist des del lloc mes austral del mon!!


petons desgraciat!

-.demis.-