dimecres, 21 de febrer del 2018

The Elements

Ara no estic segur si al principi el meu ordinador tenia targeta de so i vaig fer us del Pc Speaker durant un temps... però quan vaig tenir el meu PC 286, la primera targeta de so (comprada abans o després), va ser una Sound Blaster Pro de Creative Labs.



The Elements era una demo, que venia junt amb altres programes de la targeta de so. Aquella animació, ens va obrir la ment inclòs no tant sols a nivell visual si no també a nivell sonor. La Sound Blaster Pro, feia gala d’un us de l’estèreo, que m’atreviria a catalogar com antecessor del so envolvent.



Durant tot aquest temps sense poder tornar a escoltar les músiques d’aleshores, pensava que la música utilitzada a The Elements, era la que vaig utilitzar per la primera animació de Tomato Assassin (curiós com el cervell pot barrejar els records...)

Estic molt satisfet perquè gràcies a aquests arxius (guardats durant tants anys), m’han fet recordar coses que havia oblidat i volia compartir-ho amb vosaltres. The Elements és mereix tot el meu respecte i és l’esglaó perdut de les animacions del ’94. La animació que va acabar de germinar les nostres inquietuds i ens va inspirar a realitzar diferents creacions audiovisuals.

To be continued!